سئوNew York NYC

سئوNew York NYC



سئوNew York NYC

امروزه بسیاری از وب مسترها دچار مشکلی هستند تا بتوانند آنچه را که برای جستجوگرها اهمیت دارد و آنچه که دیگر مرتبط نیست مهم است. در تلاش برای روشن کردن روند مهم در صنعت جستجوگرها، من "7 NYC New York برتر در سال 2019 غالب" منتشر شد.

اکنون، من می خواهم بهترین شیوه های مرتبط با این روند را بررسی کنم. در این مقاله، من پوشش می دهم:

تحقیق کلید واژه
جستجوگر تلفن همراه
گوگل Authorship
پیوند ساختمان و استراتژی محتوا

طراحی سایت

تحقیق کلید واژه SEO

اگر چه در سال گذشته تغییرات زیادی در SEO صورت گرفته است اما اصول تحقیقاتی کلید واژه به نسبت پایدار باقی مانده است. بنابراین، کدام ابزار و منابع کلیدی هنوز در 2019 در حال حاضر و مرتبط هستند؟

در زیر برخی از بهترین ابزارهای تحقیقاتی کلید واژه در سال 2019 ارائه می شود. در نظر داشته باشید که در حالی که همه آنها آزاد نیستند، همه آنها یک محاکمه Product NYC/ New York SEOآزادانه محدود را ارائه می دهند تا شما بتوانید حداقل قبل از خرید آنها را آزمایش کنید.

Ubersuggest - موضوع یا کلمه کلیدی خود را به اشتراک بگذارید، و این ابزار به شما اجازه می دهد تا از کلیدواژه ها و عبارات مربوطه که می توانید در آنها استفاده کنید دسترسی پیدا کنید.
Keywordtracker Keyword Tool - پیشنهادات کلمات کلیدی را ایجاد می کند، رقابت را اندازه گیری می کند و حتی به شما در نوشتن محتوای بهینه کمک می کند.
کلید واژه دشواری Moz و ابزار تجزیه و تحلیل SERP - شاید ابزار نهایی برای تحلیل چگونگی رقابت کلمات کلیدی شما باشد. نیاز به یک اشتراک سالانه، اما برای بازاریابان جدی اینترنت، ارزش هر پنی است.
SEMRush - این ابزار دارای مزیتی است که به شما اجازه می دهد دقیقا ببینید که چه کلمات کلیدی رقبای خود را هدف قرار می دهد، هم از لحاظ ترافیک آلی و PPC.

شخصا ترجیح می دهم با برنامه ریزی کلید واژه گوگل شروع کنم و تحقیق دستی انجام دهم، سپس با استفاده از ابزارهای دیگر آن را اصلاح و تقویت می کنم. یک منبع مفید "راهنمایی قطعی برای استفاده از برنامه ریزان کلمات کلیدی Google برای تحقیقات کلید واژه" است.
شما همچنین می توانید

در اینجا چند منبع مفید برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی وجود دارد:

ظهور کلید Long-tail برای جستجوگرها
نحوه شناسایی کلمات کلیدی طولانی برای کمپین SEO شما
چرا استراتژی کلید واژه شما بدون در نظر گرفتن کاربر ناقص است

برنامه ریزان کلمات کلیدی Google - برای تحقیق کلید واژه های کلیدی، هیچ برنامه نویس کلمات کلیدی را از بین نمی برد. از این ابزار برای پیدا کردن پیشنهادات کلیدی، حجم جستجو و سطح رقابت استفاده کنید.

SEO بر روی صفحه

خوشبختانه، عناصر جستجو بر روی صفحه در طول سال یا دو سال گذشته تغییر نکرده اند. هدف شما هنوز هم باید برای تولید محتوای با کیفیت بالا، مطابق با نیازها و انتظارات مخاطبان شما باشد.

برای اطمینان از این که هر دو خواننده و گوگل از چه محتوایی برخوردار هستند، باید کلمات کلیدی خود را در آن وارد کنید:

نشانی اینترنتی
تگ عنوان
برچسب های عنوان
تگ های تصویر Alt (در صورت لزوم)
محتوا - معمولا حداقل 3-4 بار در محتوا خود.

دیگر عوامل مهم در صفحه SEO عبارتند از:

تمرکز بر فرم طولانی، محتوای "گوشتی" بیشتر در محدوده 1000-2000 + کلمه است.
هدف قرار دادن مباحث به جای کلمات کلیدی - صفحه خود را در اطراف یک موضوع یا موضوع خاص قرار دهید تا به جای 1 یا 2 کلمه کلیدی.
به روز رسانی وبلاگ خود را به طور مداوم، بدون به خطر انداختن کیفیت محتوای خود (نگاه کنید به "چرا یک وبلاگ فعال برای یک ابتکار SEO موفق است.")

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی اجرای بهترین شیوه های جستجو در صفحه، به مقاله من مراجعه کنید. "9 عناصر جستجو در صفحه ای که در سال 2014 نیاز دارید."

جستجوگر تلفن همراه

اگر هنوز وبسایت خود را برای تلفن همراه بهینه نکرده اید، در سال جاری، وقتی که به جستجوگرها می آید، اولویت شماره 1 شما باشد. همانطور که گوگل به دنبال افزایش جستجوی صوتی به دلیل استفاده زیاد از تلفن همراه است، وب سایت شما و محتوای شما باید با توجه به این موضوع بهینه سازی شود.

برخی از عناصر مورد توجه عبارتند از:

اطمینان از اینکه شما یک سایت تلفن همراه پاسخگو یا اختصاص داده شده دارید.
اطمینان از اینکه همه عناصر سایت شما مناسب موبایل هستند.
محتوای خود را به خوانندگان "در حال حرکت" متصل کنید: به این معنی تاکید بر اطلاعات موجود در دسترس، قابل اجرا.
فاکتور گیری در افزایش جستجوهای صوتی: به عنوان مثال، کاربران دست آزاد بیشتر احتمال دارد که پرس و جو "نزدیکترین ایستگاه گاز" کجاست و نه "بنزین سانفرانسیسکو".
استفاده از ویژگی "کلیک به SEO ".
با در نظر گرفتن اختلاف نظر در مورد کاربر بین کاربران تلفن همراه NYC و دسکتاپ.
اطمینان حاصل کنید که محتوای تلفن همراه شما سریعا بارگیری می شود. گوگل می خواهد صفحات تلفن همراه را در حدود 1 ثانیه بارگیری کند.

گوگل Authorship

راه اندازی گوگل New York دشوار نیست و دیگر نباید به عنوان اختیاری در نظر گرفته شود. با مرتبط کردن نمایه Google+ خود با تمام محتویاتی که تولید می کنید، شما مالکیت تمام مطالب خود را می پردازید و در نتیجه رتبه بندی نویسنده خود را افزایش می دهید که ارزش نظری تعیین شده توسط کیفیت و کمیتی محتوا که شما تولید می کنید و نیز ناشران محتوای خود را منتشر کنید

Matt Cutts در ویدئوی Webmaster Google منتشر شده در تاریخ 5 مه به پرسش «آیا Backlinks اهمیت خود را در رتبه بندی از بین می برد؟» پاسخ کوتاه "حداقل برای چند سال" نیست، اما Cutts اشاره کرد که گوگل Authorship نقش بزرگی را ایفا می کند در الگوریتم رتبه بندی در سال های آینده. دنی سولیوان نوشت: "اگر می توانستیم بگوئیم

نوشته شده در تیر 1398 | رپورتاژ آگهی